Ideja iz Moskve u Novom Sadu

Bila je sreda 16.02. oko18 h, radio sam normalno za kompjuterom na internetu, kao većinu vremena. Odjednom mi stiže mail od Milovana, koji inače radi u Moskvi, a živi u Novom Sadu – mom gradu, sa interesantnim pitanjima :
Dobar dan Aleksandre,
Interesuje me, možete li da uradite ovakve 3 tapete za cafe sa utisnutim logom cafea negde u ugao tapete ?
Koliko bi to koštalo i na kakvom papiru predlažete da se uradi ?
Naravno odgovor je usledeo u roku od nekoliko minuta, kao i preba sa jednom slikom.
Pregovori su trajali nekoliko sati, ideje o dizajnu, veličinama,.....
Da otprilike vidite početničku prepisku :
Bilo je dosta posla, pa sam se bacio na dizajniranje i izradu.
Već sutradan u četvrtak ujutru, dostavio sam nekoliko varijanti sa logom caffe-a. Naravno kasnije u toku dana je opet usledila prepiska, sve do kasno u noć.

 

Najzad, kada je u nedelju naveče pao kompletan dogovor i za sve slike dato zeleno svetlo, one su otišle na štampu.
U četvrtak je bio dogovor da se lepe tapete. Moj brat Ivan je išao sa mnom da ih lepimo. Iskustvo nam je bilo početničko, barem za ove ozbiljnije tapete :) .Generalno kada se uđe u rutinu, tapete i nije tako teško zalepiti na zid, jedino da se potrefi dobra vlažnost same podloge. Krajnji rezultat je odličan, a i sami se možete uveriti.